Huoementa. Kello on 10.54 kun alan tätä kirjoittamaan, mutta saa nähdä, milloin saan tämän sitten valmiiksi. Olen erittäin laiska kirjoittamaan, että...

Joku oli käyttänyt minun sähköpostiani, kun oli tehnyt käyttäjätunnuksen jonnekin. Aika röyhkeää. No, mullahan oli heti kosto valmiina, toivottavasti tyypillä ei ole tiedos mun sähköpostin salasana. Siis haloo, minne tää maailma on menossa? Jos tyypillä ei ollut omaa sähköpostia, niin miksi hän ei tehnyt omaa? Saakeli. Ei toiste sähköposteihin tarvi puuttua! Goddamn it.

En käsitä Twilightin ihkuttamista, ei se nyt oikeasti _niiin_ hyvä ole. On se siis ihan luettava kirja ja katsottava elokuva, ja Robert Pattinson on varmaan komea (en osaa sanoa tohon mitään), mutta siis hei, haloo? Mites ne, jotka eivät ole kiinnostuneet Twilightista, hekö joutuvat sietämään sitä "ROBERT PATTINSON ON NIIIIIIIN IHANA JA KOMEA!!!!!!!!11" ihqttamista koko elämänsä loppuun asti, tai siis.. tämän ilmiön loppuun asti. Ensin tuli Tokio Hotel, kuka sitä enää fanittaa? Itse tiedän vain yhden tyypin. Sitten tuli joku High School Musical, jumalauta... mä en ees tiiä ketään, joka tykkäis siitä, paitsi jotan 8-vuotiaita kersoja. Sit tuli Jonas Brothers, kuka sitä enää kuuntelee? Ei kukaan. Ja nyt tää Twilight. Mä vihaan maailmaa heti, kun J-rock tulee muotiin. Kaikki pikkuernut blablabla. Ne ottaa kunnian oikeilta faneilta! Vähän niin kuin jos Hanoi Rocks- olis joku ilmiö, hyi saatana. Mä en varmaan kestäis yhtään.

Mä en osaa sanoa ollenkaan mielipidettäni hanoi rockin hajoamisesta. Se oli tavallaan hyvä, koska ei ne päässy siitä enää eteenpäin. Ne oli jo huipulla, ei ollu enää mitään muuta suuntaa, kuin alas, niin ehkä oli hyvä lopettaa sit siellä huipulla. Joo. Ja ehdin mä niiden keikallekin, se oli hyvä.

Tässä tämän päivän vuodatus,

xoxoxoxo

Nikki